جمع‌آوری ۲۱ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در انزلی

جوانمردی از دستگيري و جمع‌آوری ۲۱ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در انزلی خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۷۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

«سید جعفر جوانمردی» امروز (پنجشنبه، 6 خرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی با بيان اينكه بالا بردن حس امنیت و آسایش شهروندان از اهداف اصلی پلیس است اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان بندرانزلی اجرا شد.

 

فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: در این طرح ضمن دستگیری هشت خرده فروش و موادمخدر و معرفی آنها به مرجع قضائی، 13 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

 

اين مقام انتظامی تصریح کرد: 353 گرم تریاک، 38 گرم شیشه، چهار گرم حشیش و 316 گرم هروئین در این مدت کشف شد.

 

جوانمردی در پايان با تاكيد بر اجرای مستمر اينگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: برخورد با پديده شوم اعتياد و موادمخدر كه زمينه‌ساز بسياری از جرايم و ناهنجاري‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

*دستگیری سارق سیم های برق

وی افزود: یک سارق سيم های برق در این شهرستان دستگیر و به 13 فقره سرقت اعتراف کرد.

 

جوانمردی با اشاره به اينكه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار داشت: پليس در راستای تامين امنيت از هيچ تلاشی دريغ نمی‌كند.

 

وی به شناسايی و دستگيری مالخر 42 ساله اين پرونده‌ها اشاره و تاکید کرد: سارق 21 سابقه‌دار به همراه مالخر با تكميل پرونده برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 1060883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha