خانواده‌ شهدا اسوه مقاومت و فداكاری هستند

محمدپور با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: خانواده‌های شهدا اسوه مقاومت، صبر و فداكاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «علی اصغر محمدپور»، امروز (پنجشنبه ۶ خرداد) در دیدار با خانواده شهید  «كمال الدين خانی» که با حضور رئيس عقيدتی سياسی نیروی انتظامی جهرم انجام شد، گفت: خانواده‌های شهدا اسوه مقاومت، صبر و فداكاری هستند و ما هر چه داريم به بركت خون شهدا و ايثارگري‌های خانواده‌های آنان هستيم.

 

جانشين فرمانده انتظامی جهرم افزود: شهدا با تقديم خون خود در بالاترين درجه کمال و حيات انسانی قرار می گيرند و نام و يادشان تا هميشه بر زبان‌ها جاری است.

 

وی با تاکید بر اینکه وظيفه ماست كه در خدمت خانواده شهدا باشيم، تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند كه ما در امنيت باشيم.

 

محمدپور با اشاره به اینکه سعادت و استقلال امروز کشور ما مرهون مجاهدت و جان فشانی شهدای گلگون کفن است، اظهار کرد: وظیفه داریم برای انسان هایی که درس آزادی و آزادگی به ما داده و زندگی سعادتمند را برای ما رقم زده اند با احترام یاد کنیم.

 

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن را ضروری دانست و عنوان کرد: یادآوری هشت سال دفاع مقدس به مسوولین، مردم و نسل نو یادآوری می کند که خون های زیادی به خاطر ماندگاری این نظام مقدس روی زمین ریخته شده است.

 

به گزارش شبستان، شهید «کمال الدین خانی» در سال 1361 در استان ايلام در درگيری با دشمن بعثی به درجه رفيع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 1060890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha