متولیان جشنواره طنین مسجد به وضع موجود راضی نباشند

منتظری به استقال فلیمسازان از جشنواره طنین مسجد اشاره کرد و گفت: برگزار کننده این رخداد ارزشمند نباید به وضع موجود قانع شوند وگرنه این رضایت سرآغاز توقف خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (پنجشنبه 6 خرداد) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: وقتی سخن از فرهنگ است صحبت از رشد و تعالی یک جامعه است و فرهنگ راهنمای انسان ها  در سر دوراهی حق و باطل است.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  خداوند معجزه خود را از جنس فرهنگ آفرید و در قرآن کریم به قلم قسم یاد می کند که حامل پیام فرهنگی است.

 

منتظری بابیان اینکه رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) در نخستین اقدامات خود بنای فرهنگی را پایه گذاری می کند و نخستین دانشگاه فرهنگی یعنی مسجد را تاسیس می کند که ورودی آن برای همه آزاد است و به یک مکان علمی و معنوی تبدیل شد.

 

وی افزود: روش های جذاب برای استقبال از مسجد حائز اهمیت است و کانون های فرهنگی و هنری مسجد در این مسیر تاسیس شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزار کننده این رخداد ارزشمند نباید به وضع موجود قانع شوند وگرنه این رضایت سرآغاز توقف خواهد شد و این جشنواره بهانه ای برای شناسایی استعدادها و سپس استخراج و شکوفایی آن اقدام کنیم.

 

منتظری متذکر شد: منتخبان این جشنواره باید در کارگاه های آموزشی تقویت شود تا بتوانند آثار فاخرتری تولید کنند و از سویی دیگر باید حمایت ها از شرکت کنندگان در این جشنواره افزایش پیدا کند.

کد خبر 1060914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha