دشمن با شایعه پراکنی به دنبال ناامیدی مردم از نظام است

حجت الاسلام برقرار گفت: دشمن با داغ کردن بازار شایعات به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قربانعلی برقرار» ظهر امروز(جمعه 7 خرداد) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: تهمت و دروغ در خصوص هر شخصی مصداق بردن آبرو است که جزو بزرگترین گناهان است.

 

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه بردن آبروی مومن موجب ترور شخصیتی وی می شود، ادامه داد: در فضای انتخاباتی باید از ایجاد شایعه و دادن نسبت دروغ به اشخاص پرهیز کرد.

 

وی جعل، ایجاد شایعه و پخش آن را  جنگ روانی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده است و افکار عمومی را پژمرده و دلسرد می کند.

 

حجت الاسلام برقرار بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب اتحاد و یگانگی آحاد جامعه می‌شود و تحقق این مهم بزرگترین رعب را در دل دشمن ایجاد می‌کند. 

 

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: متاسفانه دشمن با داغ کردن بازار شایعات می خواهد مردم را نه تنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی که از ایرانی بودن دلسرد کند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در درون نظام به شایعات توجه جدی دارند، افزود: این افراد با بازنشر شایعات خواسته یا ناخواسته در مسیر تحقق اهداف دشمن گام برمی دارند.

 

حجت الاسلام برقرار با تاکید بر اینکه دشمن دیگر توان مقابله نظامی با ایران و شیردلان نظامی ما را ندارد، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات دشمن وارد دنیای شایعه‌ سازی و تهمت شده است و در این شرایط مردم باید با آگاهی و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

کد خبر 1061026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha