مازندران از استان های پیشرو در ورزش بسیج کشور است

قلی پور گفت: استان مازندران از استان های پیشرو ما در ورزش بسیج کشور است و در سنوات مختلف برترین رده کشور و سال گذشته رده برتر کشور در جشنواره مالک اشتر شد که امیدواریم در سال جاری هم شاهد درخشش این استان باشیم.

«خداکرم قلی پور» امروز ( 7 خرداد) در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مسابقات قهرمانان کشتی نیروهای مسلح انتخابی مسابقات جهانی سیزم با میزبانی مازندران در حال برگزاری است و امیدواریم قهرمانان ما با صلابت زیاد در مسابقات  کشتی جهانی سیزم شرکت و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور افزود: سازمان بسیج با همکاری تربیت بدنی استان های مختلف کشور برنامه های مختلفی را در طول سال 1400 در دست انجام و اقدام دارد و در راستای تحقق سند اعتلا که ابلاغ رهبری و سلسله مراتب آن است با قوت در این بخش فعالیت داریم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای سند اعتلا توجه به ورزش همگانی، قهرمانی، استعدادیابی و اماکن ورزشی را در دستور کار داریم که امیدواریم در این راستا توسعه بیشتری حاصل شود.

 

قلی پور یادآور شد:  استان مازندران از استان های پیشرو ما در ورزش بسیج کشور است و در سنوات مختلف برترین رده کشور و سال گذشته رده برتر کشور در جشنواره مالک اشتر شد که امیدواریم در سال جاری هم شاهد درخشش این استان باشیم .

وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری استان ها شاهد توسعه خوبی در بخش کمی و کیفی تربیت بدنی کشور باشیم.

به گزارش شبستان، مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور انتخابی مسابقات ارتش های جهان (سیزم) در اردوگاه شهید چمران رامسر با شعار « ما مقتدریم» امروز ( 7 خرداد) در حال برگزاری است.

کد خبر 1061037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha