نسبت به انتخابات و آینده انقلاب بی تفاوت نباشیم

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه نباید نسبت به انتخابات و آینده انقلاب بی تفاوت باشیم، گفت: اگر ما نسبت به سرنوشت خودمان و انقلابمان بی تفاوت باشیم عرصه را برای دخالت بیگانگان در سرنوشت کشور مهیا کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 7 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، ناامیدی از رحمت خداوند را از بزرگترین گناهان خواند و گفت: متأسفانه امروز دشمنان می خواهند ناامیدی را در جامعه القا کنند که نباید اسیر حربه های آنان شد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه مسیر خود را پیش می رود، افزود: هرچند مردم در سال های اخیر با مشکلات بسیاری رو به رو بودند اما این مشکلات که در اثر بی تدبیری برخی مسئولان بود خللی در روند انقلاب ایجاد نکرد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی ها عمر انقلاب را به عمر امام راحل گره می زدند، اظهار کرد: آن ها می گفتند که پس از رحلت امام خمینی(ره) انقلاب از بین می رود اما امروز انقلاب اسلامی در چهل و دو سالگی است و هم پای قدرت های بزرگ دنیا حرکت می کند.

 

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه نباید نسبت به انتخابات و آینده انقلاب بی تفاوت باشیم، تصریح کرد: اگر ما نسبت به سرنوشت خودمان و انقلابمان بی تفاوت باشیم عرصه را برای دخالت بیگانگان در سرنوشت کشور مهیا کرده ایم.

 

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: حضور نکردن در انتخابات و رأی ندادن پیام خوشنودی به دشمنان دیرینه انقلاب و اسلام است که توطئه های آنان در قبال انقلاب اسلامی به نتیجه نشسته است.

 

وی بر انتخاب فرد شایسته و اصلح برای ریاست جمهوری آینده کشور تأکید و خاطرنشان کرد: مردم باید بدون توجه به تبلیغات مأیوس کننده رسانه های خارجی نقش خود در سرنوشت کشور و انقلاب را با رأی دادن به یک فرد اصلح به خوبی ایفا کنند.

 

کد خبر 1061044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha