نامزدهای انتخابات جوانب اخلاق را رعایت کنند/ همه برای عزت ایران

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی جوانب اخلاق را رعایت کنند و به جای تخریب، برنامه ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد» با اشاره به اعلام نتایج تایید صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: اعضای شورای نگهبان بر اساس قوانین و یقین نسبت به توانایی آن ها در مدیریت اجرایی کشور نظر می دهند که اگر بدون احراز هویت اقدامی انجام دهند این خلاق قانون خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: برخی علیه این تصمیم شورای نگهبان حرف هایی را بیان کردند که مغایر با درک صحیح و اقعی است که این درون آن ها را ترسیم می کنند.

 

وی با بیان اینکه اظهارنظرهای شخصی موجب ناراحتی مردم می شود، تصریح کرد: بد اخلاقی ها بر پیکره جامعه اثر منفی می گذارد و این شایسته نیست.

 

*اخلاقمداری کاندیدهای انتخاباتی

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه کاندیدها فعالیت تبلیغاتی خود را در زمان مقرر آغاز می کنند، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی جوانب اخلاق را رعایت کنند و به جای تخریب، برنامه ارائه دهند.

 

وی ادامه داد: تخریب همدیگر و گسترش بداخلاقی ها زیبنده مسلمانان و جامعه اسلامی نیست و ما مناظره ترامپ و بایدن که با بداخلاقی توام بود را نباید داشته باشیم.

 

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بر اساس قرآن مسلمانان با داشتن الگوی بزرگی به نام حضرت محمد(ص) باید مایه جهت دهی به رفتارهای دیگران باشند، یادآورشد: نحوه برگزاری و اجرای انتخابات در ایران باید برای دیگر جوامع الگو و زبانزد باشد.

 

وی به رفتارهای دشمن علیه انتخابات های ایران از گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: با وجود این هجمه ها نباید برای آنان فرصت سازی کنیم بلکه در کنار دوستی و همدلی حماسه آفرینی داشته باشیم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری، انتخابات سوریه را مورد بررسی قرار داد و افزود: با وجود سلایق مختلف اما این اتفاق در آن کشور به گونه ای رقم خود که بشار اسد 95درصد مردم او را انتخاب کردند.

 

وی اضافه کرد: مردم آن کشور با چنین مشارکتی دشمنان خود را ناامید و مایه افتخار و عزت شدند و این چنین رفتارهایی موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

 

*توسعه پیشرفت و افتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران

 

امام جمعه اصفهان به ابعاد مختلف پیشرفت کشورمان نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در بخش های مختلف موفقیت هایی را بدست آورده ایم و این مسیر پر رونق تر از گذشته پیش خواهد رفت.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان بین الملل با فتح خرمشهر که به توانایی ایران پی برد، افزود: تا قبل از پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر سازمان ملل رسیدگی نسبت به حقوق کشورمان نداشت اما بعد از آن حرف از آتش بس می زد و امروز نیز کشورمان در جایگاه های مهم بین المللی قرار دارد.

کد خبر 1061062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha