لزوم تدوین فرمول و نظام‌نامه‌ای برای کانون های مساجد اروند

گروسی بر لزوم تدوین فرمول و نظام‌نامه‌ای برای کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند تاکید کرد و گفت: باید برای امکانات بالقوه‌ای که در کانون ها وجود دارد برنامه ریزی صورت گیرد تا بهره‌وری بالاتری داشته باشند.

«حسین گروسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند را مثمرثمر خواند و اظهار کرد: کانون‌های مساجد دارای امکانات بالقوه‌ای هستند که می‌توان از همین امکانات با یک حمایت جزئی و هماهنگی در بسیاری از حوزه ها از جمله کارهای فرهنگی، هنری و قرآنی و ... برای جوانان و نوجوانان استفاده کرد.

 

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه از قدیم مساجد پایگاهی برای همه امور حتی فعالیت‌های اقتصادی بودند افزود: تفکر از مساجد شروع شده و در واقع مسجد خانه مسلمانان از لحاظ مذهبی و فکری بوده است و این مراکز  برای کارهای فرهنگی، هنری و مذهبی می توانند مثمرثمر واقع شوند.

 

وی با اشاره به ارتقای ستاد هماهنگی کانون های مساجد اروند از رتبه ۳۵ به جایگاه هفتم در بین استان های کشور تصریح کرد: قطعا رتبه کنونی باز هم با هماهنگی و همکاری مسئولان و کانون‌ها ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

گروسی مسجد، علما و جوانان را محور اصلی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد خواند و اضافه کرد: در حقیقت مساجد سخت افزار فعالیت ها هستند و نرم افزار آن معنویات، روحیانیت است که جوانان باید این دو را ببیند و فعالیت ها را در این راستا اجرایی کنند.

 

وی به برنامه ریزی برای ایجاد رقابت و افزایش فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند اشاره کرد و ادامه داد: ما در نظر داریم برنامه ای برای این کانون ها تعریف کنیم تا رقابتی صورت بگیرد و آنهایی که موفق‌تر هستند بیشتر دیده و تشویق شوند و مشارکتی سازمان با آنها داشته باشد.

 

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: بنا داریم بیشتر برنامه هایمان به صورت مشارکتی اجرا شوند و هر کسی فعالیت و تلاش بیشتری کرد باید به او توجه بیشتری شود و بیشتر دیده شود.

 

وی بر لزوم تدوین فرمول و نظام‌نامه‌ای برای کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند تاکید کرد و یاد آور شد: باید برای امکانات بالقوه ای که در کانون ها وجود دارد برنامه ریزی صورت گیرد تا بهره وری بالاتری داشته باشند، بنابراین سازمان منطقه آزاد اروند قطعا از این مجموعه ها با تمام توان، قوت و قدرتی که دارد حمایت خواهد کرد.

 

کد خبر 1061078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha