۱۷ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان زنجان اجرا می شود

احمدخانی گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد، ۱۷ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان زنجان اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت سالروز ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در استان پیش بینی شده است.

 

محمدربیع احمدخانی از اجرای 17 عنوان برنامه به این مناسبت در استان خبر داد و گفت: به همین منظور نمایش میدانی با موضوع امام راحل و شهدای 15 خرداد اجرا می شود.

 

وی به اجرای برنامه عصری با شعر انقلاب با حضور امام جمعه زنجان و جمعی از شعرای زنجانی اشاره کرد و گفت: در این مراسم از شاعران تقدیر خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه نهج البلاغه، برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان« انتظار نیمه خرداد» و تجلیل از چهره های فرهنگی استان از دیگر برنامه های این مناسبت است.

 

احمدخانی از اهداء کتاب به مراکز فرهنگی در این ایام خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقه شعر انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس از امام راحل، رونمایی از کتاب یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی از دیگر برنامه های سالروز ارتحال امام و شهدای خونین 15 خرداد در استان زنجان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانی خود از تولید 27 مورد موشن گرافی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: این موشن گرافی ها با موضوع انتخابات، کنگره 3535 شهید استان زنجان، فرهنگ تولید، حجاب و عفاف، طلاق، آسیب های اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، حاشیه نشینی، خانواده و قاچاق کالا تولید شده است.

 

 

کد خبر 1061149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha