حضور در انتخابات تجلی انسجام ملت است

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: حضور باشکوه ملت در انتخابات تجلی انسجام و اتحاد ملت است.

مولوی «سید احمد عبدللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: شرکت و اصل حضور در انتخابات دلیل نمی خواهد و به عنوان تکلیف، حضور مردم پای صندوق های رأی لازم است.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه حق انتخاب به هر فرد ایرانی داده شده است، گفت: باید مردم از این حق قانونی خود استفاده کرده و نسبت به سرنوشت جامعه خود بی تفاوت نباشند.

 

وی این دوره از انتخابات را حساس تر دانست و افزود: با توجه به دسیسه و توطئه دشمنان حضور ملت پای صندوق های رأی باعث افزایش اقتدار بیشتر نظام در برابر دشمنان می شود.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه احساس مسئولیت مردم و حضور باشکوه در انتخابات نشان از اتحاد و انسجام ملت دارد و باید مردم مانند گذشته احساس تکلیف کرده و با حضور باشکوه خود دهان یاوه گویان و دشمنان را  ببندند، گفت: اتحاد و انسجام ملت باعث می شود در برابر افرادی که قصد توطئه دارند حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

مولوی عبدللهی، از جامعه اهل سنت و شیعه خواست همانند گذشته در این انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند چرا که حضور باشکوه در انتخابات مایه عزت و آبرو برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی به استناد سخنان مقام معظم رهبری با بیان اینکه نباید در زمینه انتخابات بی تفاوت بود، گفت: انتظار این است انتخابات امسال هم مانند انتخابات های گذشته مایه آبروی مردم و نظام باشد و جامعه اهل سنت هم باید صد درصد احساس مسئولیت کرده و در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1061173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha