برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در مجتمع رستگاران دهگلان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت اداره آموزش و پرورش در مجتمع رستگاران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمدابراهیم مولازادهراد رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت اداره آموزش و پرورش، جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مجتمع رستگاران این شهرستان برگزار شد.


حجت‌الاسلام مولازاده در این جشن معنوی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی است، گفت: برگزاری جشن تکلیف از راه‌های آشنایی کودکان و نوجوانان با فرامین دینی و معنوی است.

 

وی افزود: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است، نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید تلاش ‌شود تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش داده شود.

 

حجت‌الاسلام مولازاده بیان کرد: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و والدین می‌توانند با کمک مربیان معنوی وظایف دینی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

 

در پایان این مراسم برای تکریم تازه مکلفین دختر به هر یک از آنان یک جلد کلام‌الله مجید و یک هدیه اهدا شد.

 

کد خبر 1061185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha