حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از فعالیت های کانون های مساجد

مهاجر گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین آمادگی دارد تا از فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان در حوزه های مختلف به ویژه در بخش ایثار و شهادت حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «کامبیز مهاجر» در نشست با حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که امروز (شنبه 8 خرداد) در محل ستاد کانون های مساجد قزوین برگزار شد، بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، سایتی معرفی شده به آدرس defadoc.ir که هیئت ها، کانون های مساجد و غیره می توانند تمامی فعالیت های فرهنگی خود را در این سایت بارگذاری کنند.

 

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم می توانند فعالیت های فرهنگی و برنامه های خود در حوزه ایثار و شهادت را در این سایت بارگذاری کنند و مورد حمایت قرار گیرند.

 

وی عنوان کرد: کانون های مساجد از مجموعه های پاک بوده که فعالیت های مردمی و جهادی دارد و حیف است که فعالیت های آن دیده نشود.

 

مهاجر تصریح کرد: فعالان در کانون های مساجد می توانند اقدامات فرهنگی خود را در سایت مذکور گذاشته و مورد حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار گیرند که این حمایت ها به صورت مالی بوده و یا اینکه در قالب بهره مندی از امکانات مختلف نظیر پوستر، ساخت کلیپ و غیره می شود.

 

وی تأکید کرد: نهادهای فرهنگی به تنهایی نمی توانند کار کنند و این همراهی و با هم بودن نهادها موجب می شود تا فعالیت های بهتری داشته باشند.

 

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین یادآور شد: ما آمادگی همکاری با مجموعه کانون های مساجد را داریم و در این حوزه کمکی که بتوانیم را انجام می دهیم.

کد خبر 1061189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha