هشت هزار نفر از فعالیت‌های فرهنگی کانون اندیشه بهره‌مند شدند

مدیرکانون فرهنگی تبلیغی اندیشه سنندج گفت: هشت هزار نفر از خانواده‌های مناطق حاشیه نشین شهرستان سنندج فعالیت‌های فرهنگی کانون اندیشه بهره‌مند شدند.

پویا ناصر مسعودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کانون فرهنگی اندیشه شهرستان سنندج از سال ۹۸ راه اندازی شده و با موضوع آسیب شناسی فرهنگی در سنندج فعالیت دارد.

 


وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون فرهنگی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌ها در مناطق حاشیه نشین شهرستان سنندج و برگزاری مشاوره چهره به چهره از جمله برنامه‌های این کانون در سال ۹۹ بود.

 


وی بیان کرد: بالغ بر۶۰۰ جلسه مشاوره چهره به چهره توسط این کانون با استفاده از ظرفیت اساتید توانمند استانی برگزار شد.

 


مدیرکانون فرهنگی اندیشه سنندج بیان کرد: برگزاری مسابقه فوتسال ویژه نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه‌های اجتماعی استان در شهرهای سنندج، مریوان و سقز از دیگر برنامه‌های این کانون بود که با حضور ۱۶ تیم فوتسال نوجوانا و با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

 


ناصر مسعودی برگزاری اردوی فعالیت فرهنگی و قرآنی پایگاه های اجتماعی استان را از دیگر برنامه‌های کانون برشمرد و گفت: در این اردو که به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی انجام شد، مسابقات ورزشی برای شرکت کنندگان برگزار شد.

 


وی مشارکت ۵۴۰ دختر و پسرعضو پایگاه‌های اجتماعی استان در مراسم جشن تکلیف را از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی اندیشه در شهرستان سنندج اعلام کرد.

 


وی اضافه کرد: برگزای مسابقات نقاشی و دلنوشته با موضوعات رمضان، قدس و آسیب‌های اجتماعی نیز توسط این کانون انجام شد.

کد خبر 1061200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha