لرستان ظرفیت های گردشگری ویژه ای دارد

ثمینی با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان، گفت: همکاری فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری با مسئولین نقش مهمی در توسعه لرستان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز در دیدار معاون گردشگری کشور با فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان، اظهار داشت: بهره برداری صیحیح از ظرفیت های بومی و محلی بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: لرستان دارای طبیعت بکر و موهبت های خدادادی کم نظیری است که این استان را به یک مکان ویژه به لحاظ ظرفیت های گردشگری تبدیل کرده است .

 

ثمینی بیان کرد: با توجه به اینکه جای جای لرستان قابلیت تبدیل شدن به ثروت را دارد، اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری نقش موثری در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان ایفا خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: از طرفی توسعه صنعت گردشگری ارتباط مستقیمی با زیرساخت ها دارد که لازم است در جهت ایجاد آنها به خصوص با هدف خدمت رسانی به گردشگران اقدام شود .

 

معاون استاندار لرستان افزود: شیوع بیماری کرونا موجب آسیب به مشاغل بسیاری شد که صنعت گردشگری نیز از این موضوع بی نصیب نمانده و رکود بی سابقه گردشگری را در دنیا شاهد بودیم.

 

ثمینی ادامه داد: باید در نظر داشت کرونا همیشگی نیست و روزی به پایان می رسد که لازم است از فرصت بوجود آمده برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد زیرساخت ها استفاده کرد.

 

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری هستند که باید با تسهیل گری زمینه حضور آنها در استان به خوبی فراهم آید .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار کرد: می توان از ظرفیت های قانون برای رفع مشکلات و موانع حضور سرمایه گذاران در استان بهره برد و با تولید ثروت از طریق گردشگری به بالا بردن توان اقتصادی مردم استان کمک کرد .

کد خبر 1061214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha