مشعل: دشمن را به زانو در آوردیم/ نبرد شمشیر قدس پایان نیافته است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در خارج تاکید کرد که نبرد شمشیر قدس با دشمن صهیونیستی هنوز پایان نیافته و خداوند در این نبرد، نشانه های مهمی از پیروزی و آزادسازی فلسطین را به ما نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، خالد مشعل در جشنواره پیروزی مقاومت در نبرد شمشیر قدس در بقاع لبنان تصریح کرد: ما دشمن صهیونیستی را شکست دادیم و دستاورد بزرگی در این نبرد بدست آوردیم.

 

مشعل تصریح کرد که همزمان که دست به سلاح هستیم، این پیروزی را جشن می گیریم و بدون شک دشمن صهیونیستی در این سرزمین هیچ جایی ندارد.

 

وی گفت که دشمن صهیونیستی می خواهد آنچه را که در میدان نبرد از تحقق آن عاجر بود، در میدان سیاست محقق کند، از همین رو قصد تحریک ما در قدس، مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را دارد  و می خواهد جنایات خود را با عادی سازی روابط با برخی کشورها بپوشاند.

 

خالد مشعل با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر هر جا که بتواند علیه امت دست به توطئه می زند، عنوان کرد که آمریکایی ها برای جبران خسارت های دشمن در میدان نبرد با مقاومت دست به تحرکاتی زده اند.

 

مشعل تاکید کرد که کل امت در پروژه آزادسازی فلسطین سهیم است و نبرد آزادسازی وقتی همه با قدرت در آن مشارکت کنند، بسیار نزدیک خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین از یک وجب از خاک این سرزمین چشم پوشی نخواهد کرد.

 

خالد مشعل تصریح کرد که برخی می خواهند مقاومت را از نتیجه پیروزی خود محروم کنند و از آن برای سازش سیاسی و راه حل مرده تشکیل دو کشور بهره برداری کنند.

کد خبر 1061257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha