کسب دو رتبه برتر کشوری در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز توسط دانش‌آموزان کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب دو رتبه برتر کشوری در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز (بخش دانش آموزی) جشنواره پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد توسط دانش‌آموزان استان خبر داد.

حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: دانش‌آموزان استان کردستان در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز (بخش دانش آموزی) جشنواره پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد توانستند موفق به کسب دو رتبه کشوری شوند.

 

وی افزود: اسراء احمدی و دنیا شاهی بدرلو در جشنواره پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد که فروردین ماه 1400 در استان یزد برگزار شد، رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

 

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان، از تلاش و زحمات کلیه دست‌اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد و گفت: در همین راستا کاظمی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با صدور لوح سپاس و اهدای تندیس از دانش‌آموزان برگزیده استان در این جشنواره تجلیل کرده است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان توجه به نماز به مفهوم عام آن را مهم دانست و بیان کرد: نماز ستون دین است و توجه به آن باعث می‌شود در ابعاد مختلف به نیازهای جامعه توجه شود.

 

نریمانی نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق دانست و اضافه کرد: ما نیازمند نمازیم و با نماز احیا می‌شویم و با نماز قادر به انجام مامویت‌های خود هستیم.

کد خبر 1061287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha