الزام استفاده از ماسک در ادارات

سلیمانی دشتکی گفت: مسئولان و کارکنان ادارات و سازمان‌ها موظف هستند که از ماسک استفاده کنند و به ارباب رجوعی که ماسک ندارد خدماتی ارائه ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز (شنبه ۸ خرداد) در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه دورهمی های خانوادگی بیشترین موارد ابتلا به کرونا هستند اظهار کرد: افراد مسن و افراد دارای بیماری های زمینه ای واکسینه شدند که از کشور جلوتر است، همچنین اقدام در اجرای مصوبات، خوزستان نسبت به استان‌های دیگر رتبه اول را دارد.

 

استاندار خوزستان با اشاره به واهمه برخی مردم از واکسن افزود: هر دارو و واکسنی عوارض خاص خود را دارد، واکسن کرونا هم ممکن است عوارض کمی داشته باشد اما در همه افراد ظهور نمی کند و امکان دارد در تعداد بسیار کمی عوارض مشاهده شود.

 

وی در خصوص باورهای غلط مردم نسبت به بیماری کرونا و واکسن تاکید کرد: در این خصوص صدا و سیما باید تولید محتوا داشته باشد و همچنین کارگروه رسانه به خصوص در فضای مجازی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی فعال تر شود.

 

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان اضافه کرد: همچنین با نظارت بهداشت و درمان، بیلبوردهای شهرداری، درب ورودی سازمان و ادارات و مراکز پرجمعیت مطالب آموزشی نصب شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه ها و سازمان ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند یاد آور شد: همه مسئولان نهادها و دستگاه های اجرایی موظف به استفاده از ماسک هستند و باید ارباب رجوع را موظف به استفاده از ماسک کنند و در صورت عدم استفاده، خدماتی به آنها ارائه ندهند.

 

کد خبر 1061361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha