زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  فراهم شود

فتح اللهی با بیان اینکه ۲۸خرداد یکی از روزهای مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور است گفت: همه مدیران و مسئولان با عملکرد مطلوبشان زمینه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنند.

«علی فتح اللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تسلیت فرا رسیدن رحلت بنیانگذار معمار کبیر انقلاب و برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اظهار کرد: باید اندیشه‌ها، آثار و ابعاد شخصیتی ایشان برای نسل جوان تبیین شود.

 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای حفظ و حراست از اتقلاب و نظام جوان‌های بسیاری را تقدیم کرده‌ایم گفت: امروز در برابر حراست از خون شهدا و آرمان‌های انقلاب و نظام وظایف خطیری عهده‌دار هستیم.

 

فتح اللهی با تاکید بر وظایف مسئولان در برابر تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولان رضایت‌مندی مردم را مهیا کنند به همان نسبت شاهد مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی خواهیم بود و اگر غیر از این باشد، مردم نیز دلسرد می‌شوند.

 

وی افزود: هنگام شکل‌گیری انقلاب و در دوران دفاع مقدس همین مردم، فرزندانشان را به جبهه حق علیه باطل فرستادند تا از وطن و ناموس این مرز و بوم دفاع کنند و در راه صیانت از اسلام و انقلاب شهید شدند.‌

 


فرماندار رشت با بیان اینکه امروز نیز با توجه به تحریم‌ها و تهدیدها شرایط متفاوتی در کشور داریم تصریح کرد: در مسائل اجرایی نگاه و تفکر انقلابی و جهادی را سر لوحه فعالیت‌ها قرار دهیم.‌

 

وی بیان اینکه ۲۸ خرداد حماسه دیگری است که پیش رو داریم اظهار داشت: همه ما بایستی با عملکرد مطلوب زمینه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

 


فتح اللهی تاکیدکرد: هر کدام از ما مسئولیتی را در جامعه عهده‌دار هستیم و باید در راستای توسعه کشور گام برداریم.



فرماندار رشت به پیشرفت و توسعه کشور بعد از انقلاب پرداخت و افزود: توسعه زیرساخت‌های شبکه‌های برق، گاز و آسفالت از جمله دستاوردهای بعد از انقلاب بود.

 

وی با بیان اینکه ۴۳ سال است که کشور در آماج تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان قرار دارد و اکنون انرژی هسته‌ای را بهانه قرار داده‌اند اذعان کرد: در گذشته به عناوین مختلف کشور را تهدید و تحریم می‌کردند، با وجود این تهدیدات، با اتحاد و همدلی ملت ایران هرگز به اهداف شومشان دست نیافتند. 

 

فتح اللهی با اشاره به اینکه کشور از امنیت و موقعیت اجتماعی مطلوبی برخوردار است خاطرنشان ساخت: هر برگ رای پای صندوق، سرنوشت کشور را تعیین کرده و در عرصه بین المللی نیز تاثیرات مطلوب و موثری خواهد داشت.

کد خبر 1061364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha