پرونده سلامت برای همه ایثارگران تشکیل شده است

علیپور گفت: پرونده سلامت برای همه ایثارگران تشکیل شده و خدماتی که از بیمه دریافت می کنند، در پرونده سلامت آنها ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه( ۸ خرداد) در جریان بازدید از خدمات حوزه بهداشت و درمان  و دیدار با جمعی از ایثارگران این استان، اظهار کرد: موارد و مشکلاتی که همکاران بنیاد ایلام و بیمه دی در استان بیان کردند و همچنین موضوع تخصیص ۲ دستگاه آمبولانس را به صورت ویژه در مرکز مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

 

«محمد اسماعیل علیپور» با بیان اینکه کلاس های آموزشی در حوزه سلامت روان در آینده ای نزدیک ویژه همسران جانبازان اعصاب و روان برگزار خواهد شد، افزود: در سال گذشته با مشکلات جدی در حوزه اعتبارات روبرو بودیم و معوقات زیادی داشتیم، ولی خوشبختانه حرکت بسیار خوبی آغاز شد و اعتبارات مناسبی به بنیاد تخصیص داده شده است.

 

وی یادآور شد: پرونده سلامت برای همه ایثارگران تشکیل شده و خدماتی که از بیمه دریافت می کنند، در پرونده سلامت آنها ثبت خواهد شد که این امر اولین بار است که اجرا شده و تا کنون سابقه نداشته است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: استان ایلام از نظر وضعیت جغرافیایی هم از نظر بعد مسافت با مرکز و هم از حیث وضعیت جامعه ایثارگری با سایر استان ها کاملاً متفاوت است. این استان یک استان مرزی است و بر اثر حوادث مختلف همچون بقایای باقیمانده از جنگ،  همچنان به جمعیت این قشر عزیز افزوده می شود.

 

«اسدالله تولیده» همه باید نسبت به جامعه عزیز ایثارگری دغدغه داشته باشیم، یادآور شد: مردم ایلام به ویژه جامعه ایثارگری، شایسته تجلیل و تقدیر هستند، چرا که همواره در دفاع از کشور و پایبندی به انقلاب به فرمان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در وقایع مختلف و عرصه های گوناگونی همچون انتخابات، همواره در میدان حاضر هستند و هر آنچه دارند در طبق اخلاص قرار دادند.

 

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد در این دیدارها با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «علی اکبر اسدی»، خانواده شهید والامقام «خداداد حمیلی» و همچنین آزاده و جانباز سرافراز ۴۰ درصد «قدرت صیدی زاده» دیدار و گفتگو کرد.

 

وی در دیدارهای خود با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، وضعیت جسمی و درمانی آنان را نیز مورد بررسی قرار داد.

 

گفتنی است، شهید والامقام «خداداد حمیلی» در تاریخ ۷ دی ماه سال ۶۳ در منطقه فرخ آباد مهران به فیض والای شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1061370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha