کشف  ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام

سردار القاصی مهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل، برخورد با افراد سودجو که در زمینه خرید، دپو نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع فعالیت دارند، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

سردار «دلاور القاصی مهر» یادآور شد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی یک انبار دپوی نهاده دامی قاچاق در یکی از شهرستان های استان شناسایی و با هماهنگی های مقام قضائی در بازرسی از این انبار ، 14 تن نهاده دامی قاچاق کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در این زمینه  یک متهم  دستگیر و جهت سیر ماحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

سردار القاصی مهر تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله های کشف شده  طبق نظر کارشناسان 2 میلیارد 940  میلیون ریال تعیین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی ،مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصا قاچاق کالا و ارز است، افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

 

سردار القاصی مهر از مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی افراد هنجارشکن بلافاصله موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق سامانه تلفنی 110 در میان بگذارند.

کد خبر 1061372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha