اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای دانش‌آموزان بازخوانی و تبیین شود

بیتا گفت: انقلاب اسلامی بازتاب اندیشه‌های امام خمینی(ره) است و باید اندیشه‌های ایشان برای نسل جدید و دانش‌آموزان بازخوانی و تبیین شود.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تسلیت پیشاپیش سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: برنامه‌های سالگرد حضرت امام(ره) در آموزش و پرورش فومن با برنامه‌ریزی ویژه و گسترده اجرا می‌شود تا نسل جوان با زوایای شخصیت بزرگ و تاثیرگذار ایشان بهتر و بیشتر آشنا شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه تلاشمان در با شکوه برگزار شدن برنامه‌های اجرایی گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) است افزود: پاسداشت این روز وظیفه همگان است و همه باید برای این مهم تلاش مضاعفی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سالگرد امام خمینی(ره) با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد در گروه‌های مدارس برگزار می‌شود گفت: به مناسبت این روز برنامه‌های فرهنگی و هنری و مسابقات با محوریت تبیین اندیشه و شخصیت امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

بیتا تصریح کرد: وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند که جوانان و به خصوص نسل جدید انقلاب یعنی دانش‌آموزان را که آینده‌سازان کشور هستند با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بازتاب اندیشه‌های امام خمینی(ره) است و باید اندیشه‌های ایشان برای نسل جدید و دانش‌آموزان بازخوانی و تبیین شود.

 

کد خبر 1061439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha