افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت مددجویان زنجانی

صفری از افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از اول اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از افزایش کمک معیشت مددجویان این نهاد حمایتی از اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امدادکمک معیشت اردیبهشت ماه را با افزایش 67 درصدی دریافت کردند.

 


هدایت صفری با بیان اینکه این افزایش از اردیبهشت ماه امسال در کمک معیشت مددجویان عادی وتبصره 14 لحاظ شده است، افزود: خانوارهای مددجویی عزیز تا اردیبهشت ماه سالجاری حداکثر تا سقف 617 هزار تومان در ماه دریافت می کردند که با افزایش 67 درصدی این میزان به یک میلیون و100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.  

 


وی خاطرنشان کرد: براین اساس کمک معیشت خانوارهای یک نفره در سال جاری  مبلغ 350 هزار تومان شده است که این رقم برای خانوارهای دو نفره 500 هزار تومان وبرای خانوارهای  سه نفره 700 هزار تومان ، خانوار چهار نفره 900 هزار تومان  و خانوار پنج نفره یک میلیون و 100 هزار  تومان پرداخت می شود.

 


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد :افزایش کمک معیشت ماهانه مددجویان عزیز با هدف کمک به معیشت خانواده های تحت حمایت وبا مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

 


 صفری با بیان اینکه تعداد 26 هزار و 390 خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده واز خدمات این نهاد بهره مند هستند. افزود: در اردیبهشت ماه سالجاری مبلغ  بیش از سیزده میلیاردو 310 میلیون تومان کمک معیشت به حساب سرپرستان خانواده های عزیز مددجویی استان واریز شده است .

کد خبر 1061455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha