اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان رضایت بخش بود

حجت الاسلام بهرامی گفت: در سه سال گذشته اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان رضایت بخش بود و در حین ارفاق تمامی احکام مربوط به استان از مرکز تایید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «شکرالله بهرامی» صبح امروز (یکشنبه 9 خرداد) در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار کرد: باید در این انتخابات فرد اصلحی را انتخاب کنیم و دقت کنیم که سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی را به دست چه کسی می سپاریم.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی در آن است که هر یک از ما مسئولیت خود را به درستی ایفاء کنیم.

 

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به سوابق «غلامرضا الواری» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان متذکر شد: رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان سالیان سال مسئولیت سازمان قضایی استان کرمانشاه را برعهده داشت و وی  یک فرد متعهد، خوشنام و با انگیزه است و با تعامل و همکاریی و هم افزایی و نظارت دقیق مقررات می تواند به ارتقاء بیشتر امنیت و پشتیبانی از نیروهای مسلح اقدام کند.

 

وی ابراز داشت: انسان ها در برابر رفتار و عمل خود پاسخگو است و قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) نیز در این رابطه به انسان ها تذکر می دهد.

 

این مقام مسئول متذکر شد: مسئولیت ها در کشور گذرا است و آن چیزی که باقی می ماند حسنات است و باید حسنات را در کشور پایدار کنیم و مسئولان استان گلستان در سال های اخیر اینگونه عمل کردند.

کد خبر 1061494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha