مدیران ملزم به اجرای دورکاری کارمندان مطابق با وضعيت رنگ بندی شیوع کرونا هستند

شیبانی تزرجی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، ملزم به اجرای دورکاری کارمندان مطابق با وضعيت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « نازنین شیبانی تذرجی » با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری بیماری کرونا در دستگاه‌های اجرایی خودداری شود به تداوم دورکاری کارکنان متناسب با وضعيت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا در شهرستان های استان هرمزگان اشاره و عنوان کرد: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعيت شیوع کرونا در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، جاسک، رودان، بندرخمیر و قشم در وضعيت قرمز قرار دارند و در این شهرستان ها، ۵۰ درصد کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى و دو سوم کارمندان سایر ادارات باید به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: شهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعيت نارنجی هستند و یک سوم کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى در این شهرستان ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و در سایر ادارات هم باید ۵۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

 

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان افزود: همچنین شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، سیریک و ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری، فعالیت خواهند کرد.

 

شیبانی تزرجی با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، ملزم به اجرای دورکاری کارمندان هستند، تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: استفاده از ماسک و دورکاری کارمندان سلیقه شخص خاصی نیست، بلکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است و برای حفظ سلامتی مردم، ضروری است که همه به مصوبات این ستاد عمل کنیم.

 

شیبانی تزرجی گفت: پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید با دقت و جدیت کامل توسط دستگاه ها، ادارات و سازمان ها، رعایت و اجرا شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قطعا بازدیدهای سرزده توسط بازرسین از ادارات استان برای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، افزايش پیدا خواهد کرد و با مدیران و کارمندان متخلف برخورد خواهد شد.

 

 

کد خبر 1061554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha