بیانیه گام دوم انقلاب  چراغ راه در جهت تحقق دولت اسلامی است

تقوی با اشاره به اهمیت تفکر علمی و جهادی در تحقق دولت اسلامی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه در جهت تحقق دولت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی تقوی» امروز در مراسم معارفه جانشین فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین علیه السلام، مشاور کل فرمانده قرارگاه و نیز مسئول واحدکار آفرینی و اشتغال قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)، اظهار داشت: تفکر علمی و جهادی در تحقق دولت اسلامی نقش مهمی دارد.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) با  تشریح شرایط حساس انقلاب، افزود: بیش از دوسال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری می گذرد و اکنون در این شرایط حساس انقلاب بایستی آنچه را که از این بیانیه استخراج کرده ایم در جهت تحقق دولت اسلامی به کار ببندیم.


وی ضمن قدردانی از مسئولین دلسوز نسبت به ظرفیت های انقلاب، بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان  نسبت به ظرفیت ها و زایش های انقلاب بی تفاوت هستند.

 

تقوی افزود: این بی تفاوتی نشان دهنده این واقعیت است که برخی افراد به نحوی در مسئله خودشناسی مشکل دارند، چرا که خود شناسی مقدمه خدا شناسی و اثرگذاری مثبت در راه الهی است.

کد خبر 1061557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha