جاده هشتگرد به طالقان پس از گذشت ۲۰ سال زیر بار ترافیک رفت

اسلامی گفت: دولت، وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه ای نسبت به اتمام راه و جاده هشتگرد به طالقان از خود نشان دادند و امروز ثمره این تلاش ها برای راحتی مردم بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسلامی» طی آئین افتتاحیه جاده هشتگرد به طالقان همچنین یک هزار و ۷۰۸ واحد مسکونی مهر استان البرز که یکشنبه ۹ خرداد برگزار شد گفت: جاده طالقان پس از گذشت ۲۰ سال زیر بار ترافیک رفت.

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: دولت، وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه ای نسبت به اتمام راه و جاده هشتگرد به طالقان از خود نشان دادند و امروز ثمره این تلاش ها برای راحتی مردم بهره برداری شد. 

 

وی اظهار کرد: در سطح استان البرز ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر ساخته شده است که اتمام ۹۰۰ واحد مسکونی باقی مانده و انتظار می رود به زودی شاهد تکمیل آن باشیم.

 

وی بیان کرد: آزادراه شهید همت و جاده طالقان از جمله پروژه های عمرانی تأخیر افتاده تاریخی در استان البرز بودند که در این دولت به سرانجام رسید.

 

اسلامی عنوان کرد: انتظار می رود به زودی شاهد برپایی جشن اختتامیه مسکن مهر در استان البرز باشیم که این مهم با هدف تأمین مسکن مورد نیاز مردم انجام می شود.

 

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: شهرستان ۱۰۰ هزار نفری و گردشگری طالقان با جاده کوهستانی نیازمند ایمن سازی بود که با راه اندازی این جاده سرمایه گذاران با راه اندازی مجتمع های رفاهی امکان ارتقاء گردشگری را بیش از گذشته می توانند فراهم کنند. 

 

 

کد خبر 1061576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha