ناامیدی از آینده مانع واقعی در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات است

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه موانع واقعی در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات را نارضایتی از وضعیت موجود و ناامیدی از آینده دانست و گفت: باید وضعیت موجود به درستی برای مردم تبیین شود و نقاط قوت نظام را در کنار ضعف مدیریت برخی از مسئولان پررنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «هابیل خسروی» امروز (۹ خرداد) در دیدار مدیران و اساتید حوزه های علمیه استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف حوزه علمیه، هدایت سیاسی جامعه و بصیرت افزایی است ایفای این نقش به صورت دقیق و تاثیرگذار در برهه حساس کنونی و انتخابات ضروری است.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان دو تکلیف مهم مورد تأکید امامین انقلاب مبنی بر انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: باید برنامه ریزی دقیق برای تحقق منویات امامین انقلاب به نحو احسن داشته باشیم و از همه امکانات حوزه علمیه در راستای این امر استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: مقتضی برای مشارکت حداکثری مردم از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه وجود داشته و اکنون هم وجود دارد اما موانعی در راه تحقق این هدف بلند وجود دارد که باید برطرف شود.

 

حجت الاسلام خسروی به موانع موجود در جامعه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی از این موانع واقعی و برخی از موانع ادعای است که باید نسبت به رفع این ها برنامه ریزی شود.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه موانع واقعی در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات را نارضایتی از وضعیت موجود و ناامیدی از آینده دانست و گفت: باید وضعیت موجود کشور به درستی برای مردم تبیین شود و نقاط قوت نظام در کنار ضعف مدیریت برخی از مسئولان پررنگ شود.

 

وی بیان کرد: باید نقش دشمنان خارجی و طرفداران آنان در ایجاد وضعیت موجود کشور را برای مردم تبیین کنیم و برای رفع ناامیدی باید نامزدها برنامه های عملیاتی بیان کنند و ما هم باید این مطالبه را از نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1061596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha