کارگروه مساجد دهه فجر خراسان شمالی تجلیل شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی که عهده دار کارگروه مساجد دهه فجر خراسان شمالی بود، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در لوح تقدیر «هاشم شیرازیان» به عنوان مسئول کارگروه مساجد دهه فجر خراسان شمالی که به امضای استاندارخراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسیده، آمده است: شور، شعور، نشاط و سرزندگی دوباره با طرح و نقشی دیگر در سرای نیک نامان و سرای سرداران سرافراز، بالنده و مقتدر چون کوه استوار در میقات عاشقی و میعاد چهل و دوم، یوم الله 22 بهمن، خجسته ترین رویداد عصر حاضر جلوه نمود و در آیین پاسداشت این عید بزرگ، طرحی نو برانداخت.

 

بی شک تجلی شور و عظمت این حماسه باشکوه و متفاوت تحقق نمی یافت جز با درایت و عنایت های حضرتعالی که در راستای تجلی جشن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب در خطه باب الرضا گنجینه معرفتها نقش آفرین بودید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان فجر آفرین، سپه سالار جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بدینوسیله از زحمات ارزشمند مستطابعالی در  راستای خلق حماسه 22 بهمن در استان قدردانی نموده و امید است در راستای عمل به منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و اعتلای ارزش های نظام مقدس اسلامی، موفق و پیروز باشید.

 

 

 

کد خبر 1061604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha