۲ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد در بین نیازمند توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با رحلت امام خمینی (ره)، بزرگداشت ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) در بین نیازمند شهرستان های خلخال، کوثر و نیر توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با رحلت امام خمینی (ره)، بزرگداشت 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا و نیازمند آبرومند شهرستان های خلخال، کوثر و نیر توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کمک مومنانه و اقدام خیرخواهانه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) استان قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» اجرا می شود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: تاکنون طی چندین مرحله این کمک مومنانه به همت فعالان کانون های مساجد در محلات حاشیه شهر و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

وی تاکید کرد: این گوشت قربانی به صورت بسته یک و نیم کیلوگرمی بسته بندی شده است تا در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گیرد.

 

سقاء ادامه داد: در این روزهای سخت بیماری این کمک های مومنانه مرحمی بر زخم های خانواده های آسیب دیده از کرونا است که با مشارکت فعالان کانون های مساجد شناسایی و حمایت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: علاوه بر این کمک ها بسته های معیشتی و بهداشتی نیز به همت فعالان کانون های مساجد به صورت خودجوش با همکاری خیرین در اختیار این خانواده ها قرار می گیرد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: از همه نیکوکاران و خیریت دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش ملی از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کنند.

 

کد خبر 1061605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha