آموزش ها در پسا کرونا ترکیبی باشد

حکیم زاده با اشاره به برنامه های پسا کرونا گفت: آموزش ها باید در آینده ترکیبی باشد. در اصل آموزش ها حضوری است اما از امکانات فضای مجازی و فناری برای تقویت، تکمیل، تنوع بخشیدن و فرصت بخشیدن به یادگیری استفاده شود.

«رضوان حکیم زاده» در گفتگو خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره آموزش در پسا کرونا گفت:جلساتی  را به طور منظم با هدایت وزیر آموزش و پرورش برگزار می کنیم تا برنامه مدونی برای پسا کرونا داشته باشیم.

 

معاون آموزش  ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: معتقدم کرونا در کنار چالش هایی که دارد فرصت هایی را هم آفرید. آموزش های پسا کرونا نباید همانند آموزش های پیش از کرونا و دوره کرونا باشد.

 

وی تصریح کرد: به همه ما ثابت شده است هیچ چیزی جای آموزش های حضوری را خصوصا در دروه ابتدایی نمی گیرد و ارتباط دانش آموز برای رشد اجتماعی، برقراری مهارت های ارتباطی، دوست یابی و  دستیابی به تجربه های واقعی زندگی در فضای مدرسه ضرویی است.

 

حکیم زاده گفت: بستر فضای مجازی  فرصت هایی را در اختیار ارکان آموزش قرار داده است، ارتباطات را تسهیل و نظارت ها را سامان می دهد که می توان در پسا کرونا استفاده کرد.

 

وی بیان کرد: فضای مجازی باعث شده ارتباطات صف و ستاد افزایش یابد، آن ها را منظم کند.

 

وی ادامه داد: منابع یادگیری متنوع و متعدد را می توان از طریق فضای مجازی در اختیار دانش آموز، معلم و خانواده ها قرار دهد.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در دوره کرونا وآموزش فضای مجازی مشارکت فعال خانواده ها را داشتیم باید از  این امکانات درپسا کرونا استفاده شود.

 

حکیم زاده تاکید کرد: آموزش ها باید در آینده ترکیبی باشد. در اصل آموزش ها حضوری است اما از امکانات فضای مجازی و فناری برای تقویت، تکمیل، تنوع بخشیدن و فرصت بخشیدن  به یادگیری استفاده شود.

کد خبر 1061628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha