کلنگ احداث ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه ایثارگران در هشتگرد به زمین خورد

رستمیان با اعلام خبر ساخت و احداث ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه ایثارگران در شهر جدید هشتگرد گفت: تفاهم نامه ای میان استانداری البرز با بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز منعقد شد که طی آن تمامی مراحل ساخت واحدهای مسکونی مورد نظارت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمانی رستمیان» در حاشیه راه اندازی جاده هشتگرد به طالقان که یکشنبه ۹ خرداد با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد گفت: ایثارگران و خانواده های آنان یکی از مهمترین ارکان مورد توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: تفاهم نامه ای میان استانداری البرز با بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز منعقد شد که طی آن تمامی مراحل ساخت واحدهای مسکونی مورد نظارت قرار می گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ایثارگران بیان کرد: کلنگ احداث ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد برای ایثارگران به زمین زده شد که این مهم در رفع مشکل مسکن این قشر موثر است. 

 

وی اظهار کرد: رفع مشکل مسکن به عنوان مهمترین دغدغه ایثارگران و خانواده شهداء است که برای این منظور اقدامات جدی در حال انجام است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی اقدام برای ساخت و آماده سازی مسکن در قالب بهره مندی از تسهیلات بانکی برای خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران یکی از رویکردهای جدی بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز است. 

 

 

کد خبر 1061637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha