عملیات اجرایی یک هزار و ۴۴۸ واحد مسکن طرح اقدام ملی آغاز شد

شهبازی با اعلام خبر بهره برداری از یک هزار و ۷۰۸ واحد مسکن مهر در البرز گفت: عملیات اجرایی یک هزار و ۴۴۸ واحد مسکن طرح اقدام ملی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی آئین افتتاح جاده هشتگرد به طالقان که یکشنبه ۹ خرداد انجام شد گفت: عملیات اجرایی یک هزار و ۴۴۸ واحد مسکن طرح اقدام ملی آغاز شد.

 

استاندار البرز افزود: قریب ۲۰ سال بود که پروژه نیمه کاره راه هشتگرد به طالقان معطل بود که با اهتمام دولت این امر محقق شد و پس از سالیان سال مردم طالقان از جاده ای ایمن بهره مند شدند. 

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام دولت در اتمام پروژه های نیمه کاره بیان کرد: رشد زیرساخت های راه در استان البرز در طول سه سال اخیر چشمگیر بوده است و در طول این مدت از رشد خوبی برخوردار شد. 

 

بیمارستان طالقان احداث می شود

 

وی اظهار کرد: بهره مندی از کمربند شمالی کرج به عنوان یکی دیگر از اهداف اجرایی پیش رو است که انتظار می رود به زودی این امر محقق شود. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تفاهم نامه سه جانبه به منظور احداث بیمارستان در طالقان انجام شد که با این امر انتظار می رود گامی دیگر در جهت رفاه معیشتی مردم شهرستان طالقان برداشته شود. 

 

 

کد خبر 1061645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha