افزوده شدن ۶۰۰ تخت اقامتی در پی سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به فارس

رحیمی گفت: در سفر سه روزه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان فارس بیش از ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان فارس اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، شامگاه امروز (یکشنبه 9 خرداد) در استقبال از وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در فرودگاه بین‌المللی «شهید دستغیب» شیراز گفت: ۲۴ طرح گردشگری با بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری در سفر «علی اصغر مونسان»، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان فارس افتتاح خواهد شد.

استاندار فارس افزود: در این سفر، مجموعه فرهنگی سعدی، موزه نورآباد، درگاه ورودی بیشاپور، سایت موزه دروازه پردیس تخت جمشید و ۲۴ پروژه گردشگری افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: در این سفر، اقامتگاه بومگردی و سنتی، هتل ‌آپارتمان، سفره‌خانه سنتی، طرح گردشگری کشاورزی و اردوگاه گردشگری که در شهرستان‌ های شیراز، سپیدان، مرودشت، کازرون، پاسارگاد، آباده، نی‌ریز، فیروزآباد و مُهر افتتاح می شود.

استاندار فارس با اشاره به ایجاد اشتغال در فارس با آغاز به کار این طرح ها بیان کرد: ۲۵۶ فرصت شغلی در پی افتتاح آنها در استان ایجاد می شود و در سفر سه روزه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان فارس بیش از ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان  اضافه خواهد شد.

کد خبر 1061720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha