کمبود آب در ۳۰۰ روستای کردستان تهدید کننده است

بهمن مرادنیا گفت: کمبود آب در ۳۰۰ روستای استان کردستان تهدید کننده است و باید مدیریت‌های لازم در این خصوص انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: کمبود آب مشکل جدی استان است که امسال بدلیل کمبود بارندگی‌ها و خالی شدن پشت سدها اتفاق افتاده است.

 

وی با بیان اینکه 300 روستای استان با کمبود آب روبرو است، افزود: تعدادی پروژه حوزه آب در استان در دست اجرا و تعدادی نیز در دست بهره‌برداری است که تامین آب بیجار از محل سد سیازاخ و رفع مشکل آب شرب بانه از اولویت‌های مهمی است که در حال انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاههای دولتی باید به مصوبات دولت پایبند باشند و تعارف را در زمینه مصرف آب و برق کنار بگذارند و در شرایطی که کشور دچار مشکل است همه باید در مدیریت مصرف تلاش و همت داشته باشند.

 

استاندار کردستان یادآور شد: همه مدیران و مسئولان باید تلاش کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن زمینه اجرای پروژه‌های حوزه آب را مهیا کنند.

 

مرادنیا بر آزادسازی سدآزاد به سد وحدت تاکید کرد و گفت: باید این اقدام سریعتر پیگیری و انجام شود در غیر اینصورت با مشکل کم‌آبی مواجه خواهیم شد.

 

وی به اثرات برگزاری انتخابات پرشور پرداخت و بیان کرد: امروز دشمن از هر ظرفیتی برای جلوگیری از برگزاری انتخابات پرشور استفاده می‌کند و باید مردم با مشارکت در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمن را فراهم کنند.

 

 

کد خبر 1061723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha