حضور مراقبان بهداشتی در شعب اخذ رأی در استان قزوین

حبیبی گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در روز انتخابات برای هر شعبه اخذ رأی یک مراقب بهداشتی به عنوان عضو شعبه تعیین شده که در محل شعبه حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات بیان کرد: در آستانه برگزاری رویداد مهمی هستیم که در این رابطه دستورالعمل هایی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: تبلیغات در فضای بسته ممنوع است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید مدنظر باشد و به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده مکان یابی ستادهای تبلیغاتی به شکلی باشد که این ستادها در خیابان های شلوغ، پرتردد و با ترافیک بالا نباشند.

 

وی عنوان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در روز انتخابات برای هر شعبه اخذ رأی یک مراقب بهداشتی به عنوان عضو شعبه تعیین کرده ایم که در محل شعبه حضور می یابند.

 

حبیبی در پایان یادآور شد: باید زمینه های حضوری حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم و ان شاالله انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم را شاهد خواهیم بود.

 

کد خبر 1061773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha