هزار و ۱۵۰ مسکن برای مددجویان احداث شد/۲۵ هزارخانوار فاقد مسکن

زارع با اشاره به ماموریت تامین مسکن برای مددجویان کمیته امداد گفت: هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استانن اصفهان احداث شده و بزودی تحویل می شود.

«کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد در قالب برنامه های مختلف سالانه انجام می شود، اظهارداشت: سال گذشته به صورت خاص در قالب بیش از هزار و 150 واحد مسکونی این اقدام انجام شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص همکاری و تامین اعتبار بلاعوض برای هر واحد انجام و تسهیلات بانکی نیز با کارمزد اندک به متقاضیان پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه این اقدام جهش خوبی در تامین مسکن مددجویانن کمیته امداد داشت، گفت: دستگاه های خدمات رسان نیز در تامین انشعابات آن همکاری داشته اند.

 

*پیشرفت 95 درصد پروژه مسکن کمیته امداد اصفهان

 

زارع با بیان اینکه از میان هزار و 150 واحد مسکونی 325 واحد آن آماده و تحویل شده است‏، خاطرنشان کرد: مابقی این پروژه نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی تحویل می شود.

 

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای این طرح را بر عهده دارد و مسئولان در بخش های مختلف همکاری می کنند.

 

25 هزار مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه در طی سال های گذشته بر اساس سهمیه واحدهای مسکونی برای مددجویان احداث شده، خاطرنشان کرد: 25 هزار خانوار از مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند.

 

وی یادآورشد: بخش عمده ای از این مددجویان در مناطق کمتر برخوردار، محروم و روستایی ساکن هستند.

 

زارع با اشاره به تنوع نیازهای خانواده ها گفت: خوراک، پوشاک، تحصیل، ازدواج، جهیزیه، مسکن، اشتغال و درمانی از جمله نیازهای عمده افراد تحت پوشش کمیته امداد می باشد که تحقق آن ها به مشارکت بین بخشی و حمایت مردم نیاز دارد.

کد خبر 1061776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha