دستگیری از نیازمندان با اجرای پویش «نذر قربانی» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

رحیمی گفت: با اجرای پویش «نذر قربانی» در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم، بخشی از نیازهای اساسی خانواده های کم بضاعت تامین شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «نذر قربانی» از سال گذشته به طور جدی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» به اجرا در آمده و در این زمینه بخشی از نیازهای اساسی خانواد های کم بضاعت در تامین اقلام پروتئینی برطرف شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: این برنامه در راستای کمک به خانواده های کم بضاعت در ایام شیوع بیماری کرونا اجرایی شده که تا کنون در چند مرحله به همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی همت خیران برای اجرای پویش «نذر قربانی» را ستودنی دانست و عنوان کرد: در اجرای هر مرحله از این پویش، تعدادی گوسفند قربانی شده و بسته های گوشت میان خانواده های که از پیش شناسایی شده اند، توزیع می شود.

 

رحیمی با اشاره به اجرای مرحله جدید این پویش در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)»، عنوان کرد: در این مرحله از طرح، تعداد 30 بسته گوشت گوسفند تهیه و میان گروه های هدف توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هر بسته گوشت در این طرح یک کیلو و 200 گرم بوده است، خاطرنشان کرد: در اجرای این مرحله از پویش «نذر قربانی» بیش از 30 کیلو گرم گوشت قربانی میان خانواده ها کم بضاعت تقسیم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم با اشاره به اینکه پیش از این نیز طرح «نذر شیر خشک»، در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمد، عنوان کرد: همچنین تا کنون چند مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» اجرا شده است.

 

رحیمی در پایان گفت: بخشی از بسته های معیشتی در این طرح به خانواده های کم بضاعت روستایی اهدا شده است.

کد خبر 1061798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha