مهمترین وظیفه کانون های مساجد تربیت نیروی های مومن و انقلابی است

مظاهری مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد را تربیت نیروی مومن و انقلابی دانست و تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد مکانی برای تربیت نیرو بیشترین نقش را در جامعه دارند.

«محمدرضا مظاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مسجد به عنوان یک پایگاه دینی، نوجوانان و جوانان انقلابی را تربیت می کند و این نسل جوان به سبب حضور در مسجد و انجام فعالیت های دینی مختلف آینده خود را درخشان می سازد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی را در راستای جذب و ایجاد شور و نشاط جوانان فراهم می کنند.

 

مظاهری مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد را تربیت نیروی مومن و انقلابی دانست و تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ملجا و مکانی برای تربیت نیرو بیشترین نقش را در جامعه دارند.

 

وی همچنین به نقش اثر گذار کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط حاکم ناشی از شیوع بیماری کرونا ویروس نیز اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از جوانان و نوجوانان مسجدی در بحث مقابله با بیماری کووید ۱۹ برنامه های متنوعی از جمله ضدعفونی معابر و اماکن، رزمایش همدلی، راه اندازی ایستگاه های سلامت صلواتی برگزار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی و کمک به خانواده های بی بضاعت، حضور مستمر در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان و بیماران از دیگر فعالیت های کانون های مساجد این استان است.

 

وی آموزش را یکی از راه های بهتر شدن فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و بیان کرد: داشتن امکانات کافی، فعالیت های مخلصانه و جهادی از دیگر راه های بهتر شدن فعالیت کانون ها است و هر کانون اگر بتواند در منطقه خود به خوبی کار کند قطعا اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

 

کد خبر 1061843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha