حشد شعبی: ۹۵ درصد از حملات داعش در دیاله با حمایت کشورهای خارجی است

حشد شعبی اعلام کرد: ۹۵ درصد از حملات تروریستی داعش در دیاله از طریق تک تیراندازهای این گروهک تروریستی با حمایت کشورهای خارجی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، «صادق الحسینی» سخنگوی محور دیاله در حشد شعبی گفت: 95 درصد از حملات تروریستی داعش در مناطق دیاله از طریق تک تیراندازها انجام می شود. این روشی است که در ماه های اخیر به شدت به آن تکیه شده است. زیرا  از رویارویی مستقیم با نیروهای حشد شعبی در مناطق دیاله می ترسد.

 

الحسینی افزود: داعش تروریست به تک تیراندازهای مدرن تکیه دارد و علامت سوال های بسیاری درباره چگونگی رسیدن سلاح های مدرن به این عناصر جنایتکار به وجود آورده است.  پشتیبانی خارجی برای تداوم حرکت بقایای عناصر فراری ها در پستی و بلندی های این منطقه وجود دارد.

 

وی ادامه داد: یک نفر از نیروهای حشد شعبی روز گذشته مقابله با تک تیراندازهای داعش به شهادت رسید. حشد شعبی طرحی برای تعقیب و ردیابی تک تیراندازها تهیه کرده است و تلاش های امنیتی گسترده ای در این باره انجام شده است.

 

نقطه ای که نیروهای حشد شعبی در اطراف خانقین در آن مستقر شدند، روز گذشته توسط تک تیراندازهای داعش هدف قرار گرفت که به شهادت یکی از نیروهای حشد شعبی منجر شد.

 

مسئولان عراق بارها نسبت به بازگشت عناصر داعش به عراق با حمایت و پشتیبانی آمریکا هشدار داده اند

کد خبر 1061855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha