فعالان مسجدی زمینه حضور حداکثری را در انتخابات فراهم کنند

حجت الاسلام نبوی گفت: فعالان مسجدی زمینه حضور حداکثری را در انتخابات فراهم کنند که این حضور حفظ ارزش هایی است که برای آن خون های فراوانی از ابتدای انقلاب تاکنون ریخته شد.

حجت الاسلام «سید عسکر نبوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مساجد همواره در تربیت نیروهای انقلابی و پای کار انقلاب و اسلام پیش قدم بودند و اکنون هم فعالان مسجد در انتخابات باید با روشنگری در مسیر حفظ ارزش ها گام بردارند.

 

امام جماعت مسجد سید الشهداء بهشهر افزود: مسیر اعتلای انقلاب اسلامی ایران و حفظ آرمان‌های آن در عمل به راه و آرمان‌های شهدای گرانقدری است که با گذشتن از جان خود اقتدار و آزادی را برای کشورمان و برای مردم ما به ارمغان آوردند و اکنون حضور در انتخابات پاسداری از خون این شهداست.

 

وی خاطرنشان کرد: تشویق برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در شرایط فعلی از وظایف همگانی است و نباید از این امر غفلت شود چرا که غلت از این امر موجب خوشحالی دشمنان است و حضور پر شور در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان می رساند.

 

حجت الاسلام نبوی گفت: فعالان مسجدی زمینه حضور حداکثری را در انتخابات فراهم کنند که این حضور حفظ ارزش هایی است که برای آن خون های فراوانی از ابتدای انقلاب تاکنون ریخته شد و قدرت نظام ما به حضور پر شور در انتخابت است.

 

امام جماعت مسجد سید الشهداء بهشهر افزود: برای شرکت گسترده مردم در انتخابات آینده همه با هم باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری که دشمن شکن است شکل بگیرد و توطئه های دشمنان خنثی شود.

 

وی یادآور شد: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تبلیغات سوء دشمنان وجود دارد و منکر آن نیستیم و لذا باید برای اصلاح وضعیت فعلی و امید به فردایی بهتر با حضوری پر شور در انتخاب شرکت کنیم.

کد خبر 1061879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha