وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخابات/ کاندیداها برای کسب رای وحدت شکنی نکنند

هاشمیان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رای  و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت شکنی کنند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضایی باشد.

 

وی با اشاره به افزایش رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی  و شناسایی و برخورد با کسانیست که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می دهند.

 

هاشمیان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزدها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه ها و شناسایی متخلفان است.

 

وی افزود: برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی، کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط  در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزدها و اعضای ستاد آنان قرار داده می شود.

 

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: تلاش ما  ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق های رای است.

 

 

 

کد خبر 1061884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha