مهدویت دغدغه اغلب دولت‌ها نبوده است/ رئیس جمهوری آینده برای رضای امام زمان(عج) کار کند

حجت‌الاسلام موسوی‌نسب با بیان اینکه متاسفانه مهدویت و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) دغدغه اغلب دولت‌ها نبوده است، گفت: این در حالی است که فلسفه و هدف انقلاب در نگاه امامین انقلاب، ایجاد شرایط رسیدن به دولت کریمه است.

حجت الاسلام «سیدجعفر موسوی نسب» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره الزامات مهدوی در دولت آینده، اظهار کرد: هدف و فلسفه انقلاب اسلامی در نگاه امامین انقلاب، زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) و رسیدن به دولت کریمه مهدوی و تاکید آنها بر حرکت در این مسیر است، از این رو، دولت ها برای حرکت به سمت دولت موعود باید برنامه ریزی داشته باشند.

 

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی با تاکید بر لزوم توجه رئیس جمهوری آینده به تمدن سازی اسلامی، تصریح کرد: تمدن سازی موردتاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است. ظهوری که با آن امنیت و آرامش سیاسی، اقتصادی و نظامی برای ما تامین می شود. برای این مهم هر چه به اندیشه های امام و رهبری نزدیک شویم یقینا بسیاری از آسیب های گذشته را تجربه نخواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مهدویت و زمینه سازی برای ظهور دغدغه اغلب دولت ها نبوده است، ابراز کرد: چنان که بسیاری از مجموعه های در تقابل با اسلام ناب و مهدویت مورد حمایت بودند و در مقابل مجموعه ها و محققان مهدوی در انزوا و مورد بی مهری! امید است در دولت آینده این آسیب برطرف شود.

 

حجت الاسلام موسوی نسب تاکید کرد: وقتی دولت برای عرصه هایی همچون ورزش، هنر و گردشگری و ... برنامه ریزی و حمایت بودجه ای دارد، باید به حمایت از باور مهدویت به عنوان نقشه راه نظام توجهی ویژه تر داشته باشد چراکه اگر مهدویت ناب در جامعه پیاده شود، دولت می تواند به مجلس و قوه قضائیه نیز در رفع ناهنجاری ها و آسیب هایی همچون اختلاس کمک کند.

 

این کارشناس مهدوی با بیان اینکه هر سه‌ی قوا باید برای پیاده سازی مهدویت در جامعه دست به دست هم دهند، ابراز کرد: در روایات است که وقتی امام عصر(عج) ظهور می کنند به شیوه ای جدید قضاوت و عمل می کنند این کنایه است از، دور شدن جامعه انسانی از آنچه که باید پیاده می شده است. باید توجه داشت هر یک از قوا خود را در این باره موثر نداند، فعالیت دیگر قوا را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

 

وی با بیان اینکه به عنوانی عضوی از جامعه فعالان مهدوی از رئیس جمهوری آینده زمینه سازی برای ظهور و تامین رضایت امام زمان(عج) را انتظار دارم، خاطرنشان کرد: بنابر تصریح روایات، دولت امام عصر(عج) آسایش، امنیت و آرامش را برای بشریت به ارمغان می آورد، اگر دولت آینده هم به قدر توان در مسیر دولت موعود حرکت و عمل کند، بسیاری از آسیب ها برطرف می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1061898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha