استمرار همکاری صنایع و مدیریت برق در بخش کشاورزی و ادارات مانع از خاموشی منازل است

مدیرعامل برق منطقه ای استان کرمان با بیان اینکه اگر همکاری صنایع ادامه یابد و مدیریت مصرف در بخش کشاورزی و ادارات بیشتر بشود، انتظار داریم در بخش خانگی به مشکل نخوریم؛ مسئله رمز ارزها را نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا حبیبی، دوشنبه(۱۰ خرداد) در جلسه مدیریت برق با بیان اینکه از ابتدای خردادماه جاری با مشکلاتی مواجه شدیم، افزود: تراز منفی تولید و مصرف پیش آمد زیرا صنعت برق ذخیره ندارد و هرچه تولید شود در لحظه مصرف می شود.

 

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان افزود: برق منطقه ای متولی 23 صنعت بزرگ استان است و شرکت های توزیع برق شمال و جنوب متولی مشترکان خانگی و کشاورزی هستند.

 

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر صنایع پای کار آمده و کمک کردند و روزانه یکی از صنایع در ساعت پیک مصرف از مدار خارج می شود؛ اظهار کرد: این به بار شبکه کمک می کند و امیدواریم این همکاری ادامه یابد.

 


حبیبی با این ادعا که از اواسط هفته قبل در استان کرمان در بخش خانگی خاموشی نداشتیم، از اقدامات شرکت های توزیع برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: نیروگاهای های استان کرمان در بخش تولید هماهنگ و همه واحدهای در دست تعمیر نیز به مدار آمده و ظرفیت نیروگاه ها کامل است.

 


وی با افزودن اینکه نیروگاه های کوچک و خورشیدی نیز در مدار قرار دارند؛ اظهار کرد: یک نیروگاه هشت مگاواتی در کوهبنان مشکلاتی دارد که امیدواریم با رفع آن، تا پایان هفته برای نخستین بار در مدار قرار بگیرد.

 

مدیرعامل برق منطقه ای استان کرمان با بیان اینکه اگر همکاری صنایع ادامه یابد و مدیریت مصرف در بخش کشاورزی و ادارات بیشتر بشود، انتظار داریم در بخش خانگی به مشکل نخوریم؛ مسئله رمز ارزها را نگران کننده عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه رمزارزهای قانونی و مزرعه رفسنجان از مدار خارج شده و مصرف ندارند و در برخورد با مراکز غیرمجاز نیز اقدام می شود و تا پایان شهریورماه فعالیت رمزارزها ممنوع است؛ سهمیه پیک مصرف استان کرمان را دو هزار و  465 مگاوات دانست که 650 مگاوات در صنایع بزرگ و بقیه در شرکت های توزیع مصرف می شود.

کد خبر 1061978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha