مقاومت اسلام در برابر قدرتمندان، حاصل بینش بزرگان انقلابی است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه گفت: مقاومت اسلام در برابر قدرتمندان، حاصل بینش بزرگان انقلابی است و با بینشی که روحانیون و مردم انقلابی ایران اسلامی داشته‌اند تمام برنامه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا عابد نقیبی مدیر مرکز بزرگ اسلامی بانه در همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان که با موضوع  انتخابات و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در محل  سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز روحانیون واقعی اهل تسنن در ایران اسلامی و استان کردستان پیرو حضرت امام شافعی هستند و در دیانت و علم و دین فعالیت دارند.

 

وی افزود: یکی از افتخارات ما این است که عالمان اهل سنت بر پایه سلف صالح استوار هستند و برخی فکرهای وارداتی که محصول دشمنان اسلام است این تفکر را قبول نداشته و ندارند.

 

نقیبی تصریح کرد: از بدوانقلاب اسلامی دشمنان با روش‌های متفاوت بر علیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کنند اما با بینشی که روحانیون و مردم انقلابی ایران اسلامی داشته‌اند تمام برنامه‌هایی که دشمنان از تهاجم فرهنگی و جنگ هشت ساله و فتنه ۸۸ و کودتای نوژه تا به امروز، گروه‌های تکفیری نتوانسته‌اند علیه نظام اقدام کنند و بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، ایران در دنیا و خاورمیانه حرف اول را می‌زند.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه اذعان کرد: امروز اسرائیلی که به قول خودش حرف اول را در منطقه می‌زند در برابر مقاومت حکومت اسلامی امروزه  شکست می‌خورد و این مقاومت اسلام در برابر قدرتمندان، حاصل بینش بزرگان انقلابی است.

 

وی ادامه داد: تفکر انقلابی حاصل حرکتی است که امام راحل و مقام معظم رهبری به نسلی که در برابراستکبارمقاومت کرده‌اند انتقال داده‌اند امروزه همچنان حرف اول را در منطقه می‌زند و همچنین اندیشه سردار عرصه شرف و جهاد سردار شهید قاسم سلیمانی امروز در خط مبارزه با دشمن همچنان ادامه دارد.

 

ماموستارحمان صالح زاده امام جمعه شهر بوئین و عضو شورای افتاء شهرستان بانه اظهار کرد: از دیرباز روحانیون مورد اعتماد مردم بوده و درجه علمی ممتاز و  عزت نفس بالایی دارند.

 

وی افزود: تریبون‌های ما منادی اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط بوده است و باعث ایجاد امنیت و حفظ امنیت و برای حفظ منافع ملی بوده است.

 

حجت‌‌الاسلام لطفیان دبیر شورای نمایندگان مناطق قومی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز در عرصه نظامی به حدی قوی هستیم که دشمن فکر حمله به ایران را از سر بیرون برده است.

 

وی بیان کرد: وجود نقص‌ها در کشور نباید در عرصه انتخابات باعث عدم اشتقاق مردم در شهر و روستا شود.

 

وی افزود: نزاع مذهبی، قومیتی، جغرافیایی قدرت را دچار تحلیل می‌کند و باید در جلوگیری از بروز چنین موضوع‌هایی باید فعال عمل کنیم.

 

دبیر شورای نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای تصدی منصب ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: امیدوارم انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری مردم روبه‌رو باشد و باردیگر شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری در استان باشیم.

 

لطفیان در رابطه با وجود مشکلات مالی و تحصیلات علوم دینی و مدرک تحصیلی بیان کرد: باتوجه به وجود مشکلات ما در شورای آموزشی از همه استان‌های سنی مذهب کشور نماینده داریم.  

 

وی افزود: اقتضای این استان نظام آموزشی خاصی است پس باید برنامه‌ای تبیین شود و به شورای برنامه‌ریزی واگذار و تصویب و اجرا شود.

 

وی یادآورشد: نظامی که در آینده در استان وجود خواهد داشت نظامی بومی است نه ملی لذا در شرایط پذیرش طلبه و تعیین شرایط سنی ایرادی برای پذیرش وجود ندارد.

کد خبر 1061986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha