وجود بیش از ۱۸ هزار رای اولی در چهارمحال و بختیاری

قربانپور، تعداد واجدین شرایط رای در استان را ۷۴۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۲ نفر رای اولی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ملک‌محمد قربانپور» امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) در نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی این استان که در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: همچنین تاکنون با ۹۳۸ شعبه موافقت شده است ۷۵۰ شعبه ثابت و ۱۸۸ شعبه سیار است.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمترین شعبه اخذ رای استان در شهرستان بن با ۲۷ شعبه و بیشترین در شهرستان لردگان با ۲۳۱ شعبه پیش‌بینی شده است.

 

قربانپور با بیان اینکه در این دوره از انتخابات با شیوع ویروس کرونا، موضوع بهداشت از اهمیت دوچندانی برخوردار است و باید در کنار مولفه‌های بی‌طرفی، قانونمنداری، امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تبیین و تبلیغ بهداشت در ستادهای تبلیغاتی بهره‌گیری و در این میان فضای مجازی یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای این مهم است.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره بایدها و نبادهای تبلیغاتی این دوره از انتخابات، اظهار داشت: چنانچه بهداشت در ستادهای ریاست جمهوری رعایت شود مسئولیت آن برعهده رئیس ستاد است و در ستادهای مربوط به شورای شهر و روستا برعهده نامزد است و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

 

به گفته قربانپور تبلیغات در فضاهای بسته ممنوع است و برگزاری جلسات سخنرانی و تبلیغاتی در فضاهای باز باید با ۳۰ درصد ظرفیت آن فضا برگزار شده و به ازای هر نفر هشت مترمربع فضا درنظر گرفته شود.

 

وی با تاکید بر رعایت اصل انصاف در بررسی عملکرد دولت، خاطرنشان کرد: باید در قضاوت‌ها و ارزیابی‌ها به ویژه در فضای مجازی علاوه بر پرداختن به کاستی‌ها به اقدامات مثبت نیز اشاره کرد تا از این طریق نقدها منصفانه باشد.

 

کد خبر 1062012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha