موزه «تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس» در رونق گردشگری فرهنگی موثر است

اسماعیلی گفت: موزه «تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس» در رونق گردشگری فرهنگی بسیار موثر است و موجب هویت بخشی به دانش آموزان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در آئین افتتاح  نخستین موزه «تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس» گفت: در این موزه از 130 سال گذشته اسناد، مدارک و مراحل طی شده فراز و فرودها به تصویر کشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: موزه «تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس»، اولین موزه تاریخ اسناد آموزش و پررورش در استان فارس و در کشور است.

وی اضافه کرد: استان فارس پیشینه غنی در آموزش و پرورش کهن و مدرن دارد و بیش از 120 سال در این حوزه تلاش و قدمت دارد که این موزه، سیر این حرکت آموزشی را به تصویر می کشد و مرکز مناسبی برای محققان و پژوهشگران و ارائه سیر تحول در تکنولوژی آموزشی است.

اسماعیلی تاکید کرد: در این موزه اسناد و مدارکی که به نوعی به تاریخ آموزش و پرورش استان فارس مربوط می شود به معرض نمایش گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: موزه «تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس» در رونق گردشگری فرهنگی بسیار موثر است و موجب هویت بخشی به دانش آموزان می شود.

کد خبر 1062064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha