کتاب «شهریار سرزمین من» در زنجان رونمایی شد

به همت حوزه هنری زنجان کتاب«شهریار سرزمین من» با حضور جمعی از مسئولان شب گذشته در حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم رونمایی از کتاب «شهریار سرزمین من» و مستند «مادران آفتاب» با حضور امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

 

رئیس حوزه هنری زنجان در این مراسم اظهار کرد: یکی از اقدامات حوزه هنری ترویج ارزش های دفاع مقدس است و یکی از این اقدامات انتشار آثار مکتوب در حوزه دفاع مقدس است.

 

امیرنعمتی با بیان اینکه  نگارش کتاب شهریار سرزمین من از سال 97 آغاز شد، گفت: این کتاب در اردیبهشت ماه سال‌جاری به چاپ رسید و نگارش این کتاب زمینه تولید سریال صبح آخرین روز را فراهم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تولید مستند ۱۳ قسمتی مادران آفتاب نیز به همت حوزه هنری زنجان در سال 97 آغاز شد و امروز رونمایی می شود.

 

به گفته رئیس حوزه هنری استان زنجان، در این مستند تلاش شده با نگاه متفاوتی در شیوه های تربیتی و سبک زندگی مادران شهدا پرداخته شود.

 

نعمتی با بیان اینکه این مجموعه در 13 قسمت تهیه و پخش خواهد شد، گفت: این مجموعه در دو بخش ویژه مادران شهیدان روستایی تولید شده است و امید می رود تا فرارسیدن زمان کنگره شهدا تعداد بیشتری اثر آماده پخش باشد.

 

 در ادامه این مراسم مستند «مادران آفتاب» که با موضوع مادران شهدا و در یک مجموعه سیزده قسمتی توسط هنرمندان مستندساز ‌استان و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است، با حضور جمعی از مسؤولان رونمایی شد.

 

سال تولید مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ است که در این مستند با موضوع مادران شهدا تولید شده است سعی بر آن بوده که به سبک زندگی مادران شهدای روستایی پرداخته شود.

 

مجموعه مستند سیزده قسمتی «مادران آفتاب» توسط هنرمندان مستندساز زنجان در مناطق و روستاهایی از استان که محل زندگی مادران شهدایی که جزء جامعه هدف این مجموعه مستند هستند، تولید شده است.

 

سه قسمت از این مجموعه مستند در منطقه ماهنشان، چهار قسمت در منطقه ابهر و خرمدره، یک قسمت در منطقه خدابنده، چهار قسمت در منطقه طارم و یک قسمت در روستاهای شهرستان زنجان تولید شده است.

 

کد خبر 1062092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha