برگزاری مراسم سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در کرمانشاه

سروری، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستان کرمانشاه بجز سرپل ذهاب برگزار می شود.

عباس سروری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری همه ساله مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) زنده نگاه داشت راه، یاد و مکتب ایشان و خاری در چشم دشمنان است.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود :رحلت امام خمینی (ره)  یکی از ناگوارترین صحنه‌های انقلاب اسلامی و صحنه‌ای به شکوه و عظمت تشییع پیکر مطهر امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر هنوز به ثبت نرسیده  و نخواهد رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های ویژه ای برای برگزاری مراسم ارتحال در سراسر استان به جز شهرستان سرپل ذهاب که در وضعیت قرمز هست برنامه ریزی و تدارک دیده شده و در همه ی شهرستان ها مراسم ۱۴ و۱۵خرداد را با شکوه برگزار  خواهیم کرد.

 

سروری  تصریح کرد: در شهر کرمانشاه ( ۱۳خرداد ) مراسم ویژه ای در حسینیه ی ثارالله  با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه  کرمانشاه و حضور اقشار مختلف با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار و در روز ( ۱۴خرداد) پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع با حضور طبقات مختلف مردم و مراسم قیام ۱۵ خرداد نیز در شب شهادت امام صادق(ع) در مسجد جامع کرمانشاه با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک با حضور مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های فرهنگی سالگرد ارتحال امام (ره) در کرمانشاه اظهار کرد: برنامه های فرهنگی شامل برپایی نمایشگاه های مجازی،برگزاری شب شعر با حضور مداحان نامی استان و به صورت مرثیه سرایی در حسینیه  ثارالله روز چهارشنبه(12 خرداد ماه ) ، برنامه های ویژه  شعر خوانی ، برنامه های ویژه برای دانش آموزان در فضای مجازی و تبلیغات محیطی در سراسر استان و شهر کرمانشاه از سوی دستگاه های مختلف و شهرداری با پیام های ارزشمتد امام (ره)برگزاری می شود.

 

وی گفت: برنامه هایی مختلفی نیز در فضای مجازی از قبیل برنامه های هنری، مانند نمایشگاه، خوش نویسی، شب شعر مجازی و سایر برنامه های هنری به یاد امام (ره) برگزار خواهد شد.

 

سروری در پایان تاکید کرد:  اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را در برگزاری آیین‌های ویژه این مناسبت‌ها داشته باشند تا دشمنان نتوانند نقشه های شوم و پلید خود را عملی کنند.

کد خبر 1062255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha