نقد منصفانه آری اما سیاه نمایی نشود/ امید به آینده درخشان در جامعه تزریق شود

نوذری با بیان اینکه برای انتخابات سال جاری ۷۷۱ شعبه در استان ایلام در نظر گرفته شده است، گفت: دولت برآمده از آرای عمومی مردم است و ناامیدی و تضعیف دولت سمی مهلک در آستانه انتخابات است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: تمام تمهیدات، مقدمات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری  یک انتخابات پرشور در این استان آماده شده است.

 

« محمد نوذری»  با بیان اینکه با هیئت های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و هیئت های نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا  تعامل خوبی ایجاد شده است، یادآور شد: در حال حاضر ۲۹ هیئت اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری و ۴۱ هیئت اجرایی نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات سال جاری ۷۷۱ شعبه در استان ایلام  در نظر گرفته شده که نسبت به دور قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: حدود ۳۶۰ روستای واجد شرایط برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان وجود دارد، البته بحث انتخابات در روستاها، مباحث انتخاباتی، رقابت ها و چالش های خاص خود را دارد.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد در سال جاری در سطح ۲۷ شهر استان برگزار می شود، افزود: شهرهای ما شهرهای کوچکی هستند که رقابت در آنها در روزهای نزدیک به انتخابات در حال شکل گیری است و به نظر می رسد رقابت های اصلی در ۷ تا ۱۰ روز مانده به انتخابات شکل گیرد.

 

نوذری با اشاره به اینکه میانگین مشارکت سیاسی استان ایلام در طی انتخابات های گذشته حدود ۷۵ درصد بوده است، تصریح کرد: همه ما باید در جهت مشارکت بیشتر تلاش کنیم و همان عددی که قبلا در حوزه ی مشارکت داشتیم یعنی بالای ۷۰ درصد را حفظ کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی که همه ی دنیا به اقتصاد و نظام سیاسی و نظام بانکی ما فشار می آورند، باید برای یک انتخابات پرشور برنامه ریزی و تلاش کنیم، گفت: برخی ها امروز به شدن دولت را تضعیف می کنند، تقویت دولت تقویت نظام و تضعیف دولت در واقع تضعیف نظام است، دولت برآمده از آرای عمومی مردم است و ناامیدی و تضعیف دولت سمی مهلک در آستانه انتخابات است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه در استان ۱۰۷هزار میلیارد تومان در طی چتد سال گذشته در حوزه های مختلف سرمایه گذاری شده است، ابراز کرد: با وجود اینکه تحریم های ظالمانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بی سابقه بوده است و فروش نفت کشور را با مشکل مواجه کرده است اما کارهای بزرگی در کشور و استان انجام شده است.

 

نوذری با تاکید بر اینکه نقد منصفانه مشکلی ندارد اما سیاه نمایی نکنیم، گفت:در دنیای متلاطم امروز، ما همه کشتی نظام جمهوری اسلامی هستیم، اگر این کشتی سوراخ شود همه ما غرق  می شویم، دشمن به دنبال براندازی است و بر این اساس نیز باید در تولید محتوا آینده در خشان، امید و نشاط به جامعه تزریق شود.

 

وی  خاطرنشان کرد: دانشگاه ها، رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما فضای نشاط سیاسی و‌ پویش های «من رای می دهم» را در سطح استان راه اندازی  کنند تا فضای استان انتخاباتی تر و به امید خدا انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

کد خبر 1062265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha