مسئولان در انقلابی گری به امام خمینی (ره) تاسی کنند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچمدار نهضت ۱۵ خرداد است، گفت: مسئولان در انقلابی گری و به کار بردن عقل به امام خمینی (ره) تاسی کنند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به منش و اخلاق سیاسی امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) پرچمدار نهضت 15 خرداد و علمدار این پرچم بودند و هر کسی که در این نهضت کاری می کند به ویژه مسئولان فعلی باید از امام خمینی (ره) الگو بگیرند، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مجلس اشاره کردند که امام خمینی (ره) خودشان از همه عاقل تر و انقلابی تر بودند و این نشان می دهد که ایشان در مسایل مورد نظرشان به اخلاق و منش امام نگاه می کردند و به ما اشاره می کنند که هم در انقلابی بودن و هم به کار بردن عقل به امام تاسی کنیم.

 

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: الگوی واقعی ما برای اینکه راه را کم نکنیم حضرت امام (ره) است، ایشان راه را هم در رفتار هم گفتار و هم صحیفه نور که از ایشان باقی مانده است و کلماتی که ثبت شده است به ما نشان داده اند؛ ما باید در شرایط مختلف این کلمات را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و استقامت و پایداری را برای ادامه دادن راه امام داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر حفاظت از یادگاری امام (ره) گفت: در جلسه اخیری که مقام معظم رهبری با نمایندگان داشتند حدیثی پشت سر ایشان نصب شده بود که مضمون آن این بود که مردم و ملت کارشان به صلاح نمی رسد مگر اینکه مسئولان سامان پیدا کنند و منزه شوند، اگر مسئولان منزهی کار را به دست بگیرند، قطعا جامعه هم منزه خواهد بود.

 

وی ادامه داد: مهمترین مسئله این است که کار به دست افراد کاردان و متعهد باشد یعنی افرادی که قلبا و عمیقا به نهضت و رفتار امام باور داشته باشند نه کسانی که به دنبال قدرت افزایی باشند.

 

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه تفکر دینی و انسانی با همت مردم ایران و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری شروع و ادامه می یابد، مسئولان باید خودشان را در این راستا حفظ کنند. رهبری در جلسه اخیر با نمایدنگان هم تاکید کردند که نمایندگان انقلابی گری را با مراقبت حفظ کند، این مراقبت یعنی حفظ اندوخته های انقلابی که امام خمینی (ره) مورد تاکید قرار دادند.

 

کد خبر 1062276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha